simgeeks

Direktlänk till inlägg 22 november 2011

Vår awesoma blogg!!

Av simgeeks - 22 november 2011 14:43

Helluu!

Du är mycket välkommen till våran blogg(som vi nyss har startat men men)!

Vi är två tjejer som ÄLSKAR att spela sims och att blogga så vi tänkte "varför inte starta en simsblogg!!?!?" och så blev det!

Våran blogg kommer handla om allt möjligt! men det mesta kommer kretsa runt the sims3 och eventuellt the sims 2!

Våran lilla blogg ser kanske inte så mycket ut för världen just nu, men vänta bara!!

Vi kommer lägga in blider på simmar och hus vi har gjort, saker vi laddar ner och mycket mycket mer!


Spela lugnt!

XOXO Issa och Astrutt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av simgeeks - 3 mars 2013 20:37


Jag är med i en tävling där man kan vinna en valfri sak för 100 simpoints hon som har tävlingen heter "sims3tjejen"  Man får 2 lotter om man lägger in den här bilden så:   Länk: sims3tjejen Så :) ...

Av simgeeks - 18 januari 2012 18:55


Helli helluu! Astrutt här! Det har blivit lite dålig uppdatering fr min del! :( Det är så att det har varit mycket med skolan nu! vi har typ 5 prov på 2 veckor! och allt jag har gjort de senaste dagarna/veckorna har varit och plugga, plugga och p...

Av simgeeks - 26 december 2011 11:00

Helluu igen!! Jag satt och tänkte lite på vad min historia skulle handla om, och då kom jag på det! en prinsessa!! en riktig tvättäkta prinsessa som lever i ett slott med massa betjänter och sånt!! är inte det en superbra ide!?! det tycker iallafal...

Av simgeeks - 25 december 2011 13:39


Helli helluu! Astrutt här! Det har varit lite kasst med uppdateringar för min del och jag tänkte bara förklara att det är mitt internets fel! det har inte riktigt funkat som det ska å sånt! Men nu har vi fixar ett nytt internet som jag instaler...

Av simgeeks - 12 december 2011 18:12

Hejsaan! Har varken spelat sims eller bloggat på länge nu, så har inte så mycket att skriva om förutom att det ska komma ett nytt sims spel Sovrum & badrum! Som kommer ut 27 Januari :D   Lyxiga sängkammare och badrumsinredning – plus roma...

Presentation

Helluu! vi är två tjejer som älskar the sims!! och det här är våran blogg!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska Astrutts prinsessa heta?
 Desireé-Dessie
 Rosalinda-Rosie
 Katherine-Kath/Kattie
 Eufemia(kom mamma på)
 Rosalie-Rose/Rosie
 Justine/Tine
 Eulalia(Kom mamma på)-Lali
 Aurorette
 Ginnerva-Ginny (vet att det kommer från harry potter men ändå!)
 Annat? skriv en komentar!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards