simgeeks

Direktlänk till inlägg 12 december 2011

Sovrum och badrum! Nytt spel!! :D

Av simgeeks - 12 december 2011 18:12

Hejsaan!

Har varken spelat sims eller bloggat på länge nu, så har inte så mycket att skriva om förutom att det ska komma ett nytt sims spel Sovrum & badrum! Som kommer ut 27 Januari :D


Lyxiga sängkammare och badrumsinredning – plus romantiska underkläder!


Så här står det om spelet ;)


Hemmet är där hjärtat bor! Oavsett om dina simmar slappar i ett bubbelbad i sitt lyxiga badrum, njuter av lite fritid i sin exklusivt inredda sängkammare eller tar på sig nya underkläder för någon speciell, så ger The Sims 3 Sovrum & Badrum Prylpaket deras hem lite extra krydda! Dina simmar kan slappa skönt och med stil i allt från stiliga sängkammare till spa-inspirerade badrum, iförda romantiska underkläder och frisyrer.


Och här är lite nya grejer man får ;)


  • Skapa en fulländad sängkammare med en romantisk himmelssäng, en 40-talsinspirerad stol och mycket mer.
  • Ge dina simmars badrum en makeover med moderna och spa-värdiga möbler, bland annat en välgjord spegel och ett elegant och stiligt badkar.
  • Finslipa rummet. Småsaker som blomvaser, levande ljus och rosenblad hjälper till att fixa rätt stämning.
  • Kläderna gör simmen. Vare sig dina simmar är ute efter en romantisk rendezvous eller vill skämma bort sig med en avslappnande kväll, så kommer de nya underkläderna garanterat att göra dem nöjda.
  • Fullborda din look med en enkel men elegant ny frisyr som komplement till din sims nya avslappnade stil.

    


Är det något man vill ha? ;)


Kram issa

 
 
Ingen bild

Funny Girl!

12 december 2011 20:29

Haluue 0.0
Funkar det??

Härlig simsbild XD

simgeeks

23 december 2011 16:56

funkar vad??

Tack!

 
liza

liza

26 december 2011 11:29

heyy coola saker till sims <3

http://lizolini.devote.se

simgeeks

26 december 2011 11:31

Issa tog inte med så många bilder precis men jag tycker också att de var fina! tror att jag ska köpa spelet när det kommer ut!

 
Julia

Julia

26 december 2011 11:34

Vill ha

http://juliizsmile.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av simgeeks - 3 mars 2013 20:37


Jag är med i en tävling där man kan vinna en valfri sak för 100 simpoints hon som har tävlingen heter "sims3tjejen"  Man får 2 lotter om man lägger in den här bilden så:   Länk: sims3tjejen Så :) ...

Av simgeeks - 18 januari 2012 18:55


Helli helluu! Astrutt här! Det har blivit lite dålig uppdatering fr min del! :( Det är så att det har varit mycket med skolan nu! vi har typ 5 prov på 2 veckor! och allt jag har gjort de senaste dagarna/veckorna har varit och plugga, plugga och p...

Av simgeeks - 26 december 2011 11:00

Helluu igen!! Jag satt och tänkte lite på vad min historia skulle handla om, och då kom jag på det! en prinsessa!! en riktig tvättäkta prinsessa som lever i ett slott med massa betjänter och sånt!! är inte det en superbra ide!?! det tycker iallafal...

Av simgeeks - 25 december 2011 13:39


Helli helluu! Astrutt här! Det har varit lite kasst med uppdateringar för min del och jag tänkte bara förklara att det är mitt internets fel! det har inte riktigt funkat som det ska å sånt! Men nu har vi fixar ett nytt internet som jag instaler...

Av simgeeks - 11 december 2011 20:02

Helluu! Astrutt här! det har tyvärr blivit lite dålig uppdatering både för mig och issa! :( sorry! det har ju kommit information om två nya sims spel på the sims hemsida! ett expansionspaket med namnet "I Rampljuset" och ett prylpaket med namne...

Presentation

Helluu! vi är två tjejer som älskar the sims!! och det här är våran blogg!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska Astrutts prinsessa heta?
 Desireé-Dessie
 Rosalinda-Rosie
 Katherine-Kath/Kattie
 Eufemia(kom mamma på)
 Rosalie-Rose/Rosie
 Justine/Tine
 Eulalia(Kom mamma på)-Lali
 Aurorette
 Ginnerva-Ginny (vet att det kommer från harry potter men ändå!)
 Annat? skriv en komentar!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards