simgeeks

Alla inlägg under januari 2012

Av simgeeks - 18 januari 2012 18:55

Helli helluu! Astrutt här!

Det har blivit lite dålig uppdatering fr min del! :(

Det är så att det har varit mycket med skolan nu! vi har typ 5 prov på 2 veckor! och allt jag har gjort de senaste dagarna/veckorna har varit och plugga, plugga och plugga!

Men jag lovar att det kommer bli mer i framtiden när alla prov och sånt är slut! :)

Jag vill bara tipsa om det här sjuukt snygga håret från thesims3.se! jag bara älskar det!

 

Håret heter "flätad knut", det är nog mitt favorit hår i store!   jag använder det hela tiden när jag gör simmar!   

Tjooe det var allt för mig! jag håller just nu på med att göra prinsessan till min nya historia! hon blir jättefin! 

Bild kommer snart! 


Hej dåe! det var allt för denna gång!

Ha det gött, igelgött! //Astrutt

Presentation

Helluu! vi är två tjejer som älskar the sims!! och det här är våran blogg!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska Astrutts prinsessa heta?
 Desireé-Dessie
 Rosalinda-Rosie
 Katherine-Kath/Kattie
 Eufemia(kom mamma på)
 Rosalie-Rose/Rosie
 Justine/Tine
 Eulalia(Kom mamma på)-Lali
 Aurorette
 Ginnerva-Ginny (vet att det kommer från harry potter men ändå!)
 Annat? skriv en komentar!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards