simgeeks

Alla inlägg den 23 november 2011

Av simgeeks - 23 november 2011 18:38

Tjenare!

Som det står i rubriken har jag hittat en skitsnygg tavla på thesimsresource gratis :D självklart har jag laddat ner den! Här kommer en bild.


 


Kommentera så kommer länken till den om ni också vill ha en :D


Kram issa

Av simgeeks - 23 november 2011 12:00

Helluu!

Astrutt här!

Jag är i skolan nu och vi har rast!

Ååh! vad jag önskar att livet i verkligheten var som  på sims! men går till skolan, kan välja om man ska slappa, jobba hårt, normal arbete och hur man än gör så får man bra betyg! men så är det ju inte!!!

Jag önskar att man bara kunde skriva "motherlode" i en liten ruta åvanför huvudet så får man 50 000! men det går inte!

Jag önskar att man bara kunde högerklicka på brevlådan och vips kännar man alla!! men så är det inte!


Men jag klarar mig utan det för jag har världens bästa vänner!!!<3<3<3<3

 

Hihihi! i LÖÖV this bild! den e underbaar!!<3


Spela lugnt!

XOXO Astrutt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Helluu! vi är två tjejer som älskar the sims!! och det här är våran blogg!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska Astrutts prinsessa heta?
 Desireé-Dessie
 Rosalinda-Rosie
 Katherine-Kath/Kattie
 Eufemia(kom mamma på)
 Rosalie-Rose/Rosie
 Justine/Tine
 Eulalia(Kom mamma på)-Lali
 Aurorette
 Ginnerva-Ginny (vet att det kommer från harry potter men ändå!)
 Annat? skriv en komentar!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards